Ecobike yra vienas pirmųjų e-dviračių gamintojų Europoje. Tai reiškia, kad įmonė turi ilgametę elektrinių dviračių gamybos patirtį ir gali pasiūlyti idealų kainos ir kokybės santykį. Pasaulinės klasės komponentai, kruopščiai surinkti su meile dviračiams Lenkijoje. Visi šie pranašumai pelnė pasitikėjimą visame Europos žemyne. LX rėmo geometrija ne tik džiugina akį dėl puikiai suderinto baterijos ar įdomaus dizaino, bet ir puikiai veikia praktikoje. Šiuolaikinė konstrukcija leidžia patogiai užsėsti ant dviračio ir suteikia optimalią padėtį trumpoms ar ilgesnėms kelionėms. Dėl puikios ergonomikos puikiai pasiskirsto svoris, pagerėja baterijos laikymas, jos įdėjimas ir išėmimas. "Ecobike LX" širdis - mūsų sukurtas ir ilgą laiką gamyboje naudotas DAPU variklis. Jo didelis 90 Nm sukimo momentas užtikrina veiksmingą našumo palaikymą net stačiose įkalnėse. Įrengtas slėgio jutiklis užtikrina nepakartojamą vairavimo patirtį, kuri išlieka sklandi net ir sudėtingomis sąlygomis. Gerų eksploatacinių savybių paslaptis - 48 V sistema, maitinama galinga LG baterija. Jums patiks valdymo skydelis su spalvotu ekranu. Jame įrengtas sutemų jutiklis, kuris automatiškai įjungia dviračio apšvietimą sutemus. Patogi vartotojo sąsaja užtikrina paprastą ir intuityvų valdymą, ir yra daugybė kitų naudingų funkcijų bei režimų. Net ir geriausia programinė įranga nesuteiks teigiamos vairavimo patirties be geriausių komponentų. Shimano Nexus 7 pavarų sistema yra vienas svarbiausių LX specifikacijos aspektų, dėl kurio ši uždarų pavarų sistema idealiai tinka miesto eismui, nes galite perjungti pavaras net sustoję prie šviesoforų. Ši sistema taip pat pasižymi dideliu patvarumu ir atsparumu išoriniams veiksniams. Dviratyje naudojoma SR Suntour NEX priekinė šakė, Shimano hidrauliniai diskiniai stabdžiai ir tvirtos Schwalbe Energizer Plus padanoas, todėl LX yra tvirtas dviratis, galintis įveikti daugybę sudėtingų maršrutų. Ecobike LX taip pat turi bagažinę, purvasaugius, patogią Selle Royal gelinę sėdynę ir puikų apšvietimą, todėl iš karto yra ekipuotas pirmajai kelionei.
NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS:
Baterijos talpa ir apytikslis nuvažiuojamas atstumas (galima pasirinkti užsakymo metu).
DĖMĖSIO: Abi nurodytos reikšmės yra maksimalus nuvažiuojamas atstumas. Minimalaus nuvažiuojamo atstumo NĖRA!, nes tai priklauso nuo daugelio faktorių. Daugiau informacijos rasite žemiau.
48V/10.4 AH: Maksimalus atstumas galingiausiame režime - 50 km, Maksimalus atstumas ekonominiame režime - 80 km.
48V/14AH(LG): Maksimalus atstumas galingiausiame režime - 60 km, Maksimalus atstumas ekonominiame režime - 135 km.
VARIKLIS:
Įtampa: 48 V
Variklis įmontuotas centre (miniklio veleno vietoje)
Maksimalus motoro palaikomas greitis: 45 km/h (Apribota iki 25 km/h pagal ES standartą EN 15194))
Sukimo momentas: 90 Nm
Gamintojas: DAPU
Galia: 250 W
Maksimali galia (gali reikėti pakeisti kai kurias dalis dalis (įsigyjama atskirai), keitimo paslaugos neteikiame): 760 W
AKUMULIATORIUS:
Įmontuotas rėme (paslėptas)
Baterijos gyvavimo trukmė (apytikslė): 700 charge
Įkrovimo laikas: 4-8 val.
Tipas: Li-ion
Įtampa: 48 V
Įkrovėjas: 220-240V/48V / 2A
Elementų gamintojas: LG
Smart BMS (Battery Managment System) - išmani baterijos valdymo sistema
Bateriją galima krauti ir nuėmus bateriją nuo dviračio (patogu krauti namuose)
BATERIJOS KROVIMO LAIKAS: 4-8 val.
RĖMAS: Aliumininis, hidroforminiu būdu lenkti vamzdžiai
RĖMO DYDŽIAI: 17"
ŠAKĖ: SR SR Suntour NEX HLO, amortizuojanti
STABDŽIAI: Shimano MT200 hidrauliniai diskiniai
GRANDINĖ: KMC Z410A
PRIEKINIS ŽVAIG. BLOKAS: 1-pavaros
GALINIS PAVARŲ PERMETĖJAS: NEXUS 7-pavarų
GALINIS ŽVAIG. BLOKAS: Cog Shimano 20T
VAIRAS: Promax HB-T305, aliumininis, diametras iškyšos tvirtinimo vietoje (centre): 25.4mm
VAIRO IŠKYŠA: Promax MA-573, aliumininė, reguliuojama
ĮVORĖS: Priekinė: Shimano ALIVIO HB-M4050-AL / Galinė: Shimano NEXUS SG-C3001-7D 7-speed
PEDALAI: WELLGO
RATLANKIAI: 28", stiprinti
BALNELIS: Selle Royal Lookin Basic
BALNELIO LAIKIKLIS: Promax SP-252, Diametras: 27.2mm, ilgis 350mm
PAVARŲ PERJ. RANKENĖLĖS: Shimano NEXUS SL-C3000 7-pavarų
STIPINAI: Nerūdijantis plienas, SAPIM 13G / Priekinio rato stipinų ilgis: 290 mm / Galinio rato stipinų ilgis: 281 mm
PADANGOS: 28 x 1.75 (47-622)
SVORIS: 24,9 kg
PAVARŲ SKAIČIUS: 7
SKYDELIAI: Komplektas priekiui ir galui, su skydelių laikikliais ("ūsais")
VAIRO RANKENĖLĖS: VELO VLG-519AD2
PASTATYMO KOJELĖ: Galinė, reguliuojamo ilgio, aliumininė
BAGAŽINĖ: Aliumininė, maks. apkrova: 25 kg, su bagažinės gumomis
APŠVIETIMAS: Galinė lempa: Spaninga MLL XE / Priekinė lempa: Spaninga KENDO XE
RĖMO GEOMETRIJA:
Bendras ilgis: 182 cm
Atstumas nuo balnelio iki vairo iškyšos: 58.5 cm
Aukštis (maks. balnelis-žemė): 108 cm
Aukštis (maks. vairas-žemė): 119 cm
Aukštis (balnelio užveržėjas-žemė): 77.5 cm
Aukštis (viršutinis vamzdis-žemė): 48 cm
Maksimali dviračio apkrova: 125 kg
Baterijos talpa: matuojama Wh (vatvalandės) arba Ah (ampervalandės) ir tiesiogiai įtakoja maksimalų nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija. Didesnė talpa - didesnis nuvažiuojamas atstumas
Nuvažiuojamas atstumas: Nurodo apytikslį atstumą kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su pilnai pakrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą.
Dviračio svoris: bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. Ecobike dviračiai pasižymi puikiui dviračio galios ir svorio santykiu.
Variklio galia: Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
Maksimali variklio galia: elektrinio variklio generuojama didžiausiusia galima galia, kuri gali būti pasiekta be greičio ribotuvo ir tam tikslui gali reikėti pakeisti kai kurias dalis, kad atitaikyti teisingus įtampos/srovės parametrus. Maksimalios variklio galios vartotojas negali paprastai pasirinkti neatlikus tam tikrų modifikacijų. Nuimant greičio ribotuvą, reikės registruoti transporto priemonę kaip elektrinį mopedą. Be to, tokiu atveju reikia vadovautis atitinkamomis KET taisyklėmis, kurios taikomos mopedams. Dėl nekvalifikuotai atliktų modifikacijų, el. dviračio sistema gali sugesti. Tokiu atveju, esant modifikacijoms - dėl patirtų nuostolių ar sužeidimų nei gamintojas, nei pardavėjas neatsako.
Baterijos tarnavimo laikas: nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus renkanėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.
Garantija: visi EcoBike dviračiai turi 2 metų gamyklinę garantiją rėmui ir dalims. Baterijai taikoma 1 metų garantija. Kitos garantinės sąlygos pateiktos mūsų internetinėje svetainėje. Esant klausimams dėl garantinio - prašome kreiptis į Bikko.
SVARBU: Covid-19 situacijos pasėkmės, įvairios ekonominės ir politinės priežastys nulėmė ir vis dar įtakoja problemas visose tiekimo grandinėse. Dėl šios priežasties dalis dviračio modelyje suplanuotų naudoti dalių gali būti pakeistos alternatyvomis, o dviratis pagamintas su jomis. Šios dalys gali skirtis išvaizda, modeliu, gamintoju ar kt, tačiau pagal techninį lygį gamintojas naudos techniškai artimas alternatyvas. Pakeitimai gamybos proceso metu daromi vykstant suplanuotai gamybai, todėl gamintojai ne visada turi galimybių ir nėra įsipareigoję apie juos pranešti iš anksto. Jeigu gauto dviračio nuotrauka ir/ar aprašymas skiriasi nuo pateiktos informacijos internete ir dėl to nėra techninių suderinamumo ar eksploatacijos problemų - gamintojas tokių dalių nekeis ir pretenzijų dėl to nepriims! Jei Jums kaip vartotojui toks pakeitimas nebus priimtinas, dviratį bus galima grąžinti, tačiau jis turi būti nenaudotas.
Video (2021):