Ecobike is one of the first e-bike manufacturers in Europe. This means company has a many years of experience in electric bikes manufacturing and it can offer an ideal price vs quality ratio. World-class components assembled carefully with love for bicycles in Poland. All these advantages gained trust across the entire European continent. The most important thing, we want to give users of our bikes is the joy of riding. It is the greater, the more difficult are the challenges they can meet. Get to know the technology of the new trekking Ecobike MX300 and see, how many experiences are still ahead of you! The LX300 pleases the eye with its new frame geometry, with battery perfectly integrated into it. It also works great in practice, because you will feel the comfort it provides when you get in. Then you will take a comfortable position, optimal for both short and long distances. Pleasant and safe driving is also guaranteed by an excellent weight distribution. The technology hidden in the Ecobike MX300 will allow you to forget about many difficulties that you may encounter on your way. The ANANDA middrive generates as much as 100 Nm, so you can easily overcome any climbs. Equipped with a torque sensor, that will start assisting you as soon as you decide it's time to go! Intelligent motor systems and Smart BMS technology used in our batteries ensure a balanced energy consumption, so that the joy of driving lasts as long as possible. You will surely like the control panel with a color display. It has been equipped with a dusk sensor that automatically turns on the bicycle's lighting after dark. The user-friendly interface ensures easy, intuitive operation, and there are many functions and configuration options for electric drive system. Cycling is our passion, so in addition to the best technology, the MX300 is based on proven and durable equipment. RST BLAZE TNL suspension fork and Continental Cruiser tires provide great traction and comfort. There was also a solid derailleur - we used Shimano Deore. And road safety is ensured by Shimano hydraulic disc brakes. A trekking bike has to perform in a variety of conditions, which is why the MX300 is factory-equipped with complete lighting, fenders, a rack and a comfortable Selle Royal saddle. Check out the Ecobike MX300 and see what you have not known about the joy of cycling!
NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS:
Baterijos talpa ir apytikslis nuvažiuojamas atstumas: Baterijos talpa ir apytikslis nuvažiuojamas atstumas (galima pasirinkti užsakymo metu). DĖMĖSIO: Abi nurodytos reikšmės yra maksimalus nuvažiuojamas atstumas. Minimalaus nuvažiuojamo atstumo NĖRA!, nes tai priklauso nuo daugelio faktorių. Daugiau informacijos rasite žemiau.
48V/10.4 AH: Maksimalus atstumas POWER režime - 50 km, Maksimalus atstumas ECO režime - 80 km.
48V/11.6Ah: Maksimalus atstumas POWER režime - 55 km, Maksimalus atstumas ECO režime - 85 km.
48V/14AH(LG): Maksimalus atstumas POWER režime - 60 km, Maksimalus atstumas ECO režime - 135 km.
VARIKLIS:
Įtampa: 48 V
Variklis įmontuotas Central (mid-drive)
Maksimalus motoro palaikomas greitis: 45 km/h (Apribota iki 25 km/h pagal EU standartą EN 15194)
Sukimo momentas: 100 Nm
Gamintojas: ANANDA
Galia: 250 W
Maksimali galia (gali reikėti pakeisti kai kurias dalis dalis (įsigyjama atskirai), keitimo paslaugos neteikiame): 600 W
AKUMULIATORIUS:
Įmontuotas rėme (paslėptas)
Baterijos gyvavimo trukmė (apytikslė): 700 pakrovimų
Tipas: Li-ion
Įtampa: 48 V
Įkrovėjas: 100-240V/54.6V 3A D type
Elementų gamintojas: LG
Smart BMS (Battery Managment System) - išmani baterijos valdymo sistema
Bateriją galima krauti ir nuėmus bateriją nuo dviračio (patogu krauti namuose)
BATERIJOS KROVIMO LAIKAS: 6-7 valandos
RĖMAS: Aliumininis, hidroforminiu būdu lenkti vamzdžiai
RĖMO DYDŽIAI: 19"
ŠAKĖ: RST BLAZE TNL Tapered, amortizuojanti, 100mm eiga
STABDŽIAI: Shimano MT200 hidrauliniai diskiniai
GRANDINĖ: KMC E10
PRIEKINIS ŽVAIG. BLOKAS: 1-pavaros, 44T
GALINIS PAVARŲ PERMETĖJAS: SRAM GX, 10-pavarų
GALINIS ŽVAIG. BLOKAS: SRAM GX, 10-pavarų
VAIRAS: Promax, aliumininis, išnešimas 12mm, diametras iškyšos tvirtinimo vietoje (centre): 31.8mm, ilgis: 700mm
VAIRO IŠKYŠA: Promax, šakės išoriniam diametrui: 28,6mm, vairo diametrui: 31,8mm, išnešimas (ilgis): 90mm
ĮVORĖS: NEXELO
PEDALAI: Aliumininiai
RATLANKIAI: 28", stiprinti
BALNELIS: Selle Royal ARIEL
BALNELIO LAIKIKLIS: Promax, Diametras: 27.2mm, ilgis 350mm
PAVARŲ PERJ. RANKENĖLĖS: SRAM GX, 10-pavarų
STIPINAI: Nerūdijantis plienas
PADANGOS: 28 x 2.5 (55-622)
SVORIS: 26,3 kg
PAVARŲ SKAIČIUS: 10
SKYDELIAI: Komplektas priekiui ir galui, su skydelių laikikliais ("ūsais")
VAIRO RANKENĖLĖS: Velo VLG-1189AD3
PASTATYMO KOJELĖ: Galinė, reguliuojamo ilgio, aliumininė
BAGAŽINĖ: Aliumininė, maks. apkrova: 25 kg, su bagažinės gumomis
APŠVIETIMAS: Komplektas priekiui ir galui, LED
Maksimali dviračio apkrova: 125 kg
Baterijos talpa - matuojama Wh (vatvalandės) arba Ah (ampervalandės) ir tiesiogiai įtakoja maksimalų nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija. Didesnė talpa - didesnis nuvažiuojamas atstumas
Nuvažiuojamas atstumas - Nurodo apytikslį atstumą kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su pilnai pakrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą.
Dviračio svoris - bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. Ecobike dviračiai pasižymi puikiui dviračio galios ir svorio santykiu.
Variklio galia - Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
Maksimali variklio galia - elektrinio variklio generuojama didžiausiusia galima galia, kuri gali būti pasiekta be greičio ribotuvo ir tam tikslui gali reikėti pakeisti kai kurias dalis, kad atitaikyti teisingus įtampos/srovės parametrus. Maksimalios variklio galios vartotojas negali paprastai pasirinkti neatlikus tam tikrų modifikacijų. Nuimant greičio ribotuvą, reikės registruoti transporto priemonę kaip elektrinį mopedą. Be to, tokiu atveju reikia vadovautis atitinkamomis KET taisyklėmis, kurios taikomos mopedams. Dėl nekvalifikuotai atliktų modifikacijų, el. dviračio sistema gali sugesti. Tokiu atveju, esant modifikacijoms - dėl patirtų nuostolių ar sužeidimų nei gamintojas, nei pardavėjas neatsako.
Baterijos tarnavimo laikas - nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus renkanėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.
Garantija - visi EcoBike dviračiai turi 2 metų gamyklinę garantiją rėmui ir dalims. Baterijai taikoma 1 metų garantija. Kitos garantinės sąlygos pateiktos mūsų internetinėje svetainėje. Esant klausimams dėl garantinio - prašome kreiptis į Bikko.
SVARBU (atnaujinta 2023-03-16): Nors Covid-19 grėsmės daugelyje pasaulio šalių stipriai sumenko, tačiau pandemijos sukeltos pasėkmės jaučiamos iki šiol. Vis auganti dviračių paklausa, komplektuojančių dalių ir žaliavų trūkumas, išsibalansavę gamyklų pajėgumai bei rinkos nestabilumas vis dar lemia problemas visose tiekimo grandinėse. Dėl šios priežasties dalis dviračio modelyje suplanuotų naudoti dalių gali būti pakeistos alternatyvomis, o dviratis pagamintas su jomis. Šios dalys gali skirtis išvaizda, modeliu, gamintoju ir/arba gali skirtis kai kurių dalių ilgiai bei diametrai (balnelio laikiklis/vairas/vairo/iškyša), tačiau pagal bendrą dviračio techninį lygį gamintojas naudos techniškai artimas alternatyvas. Pakeitimai gamybos proceso metu daromi vykstant suplanuotai gamybai, todėl gamintojai ne visada turi galimybių ir nėra įsipareigoję apie juos pranešti iš anksto. Dėl to ir mes galime ne visada laiku pakeisti aprašymą ir/ar nuotrauką. Jeigu gauto dviračio nuotrauka ir/ar aprašymas skiriasi nuo pateiktos informacijos internete ir dėl to nėra techninių suderinamumo ar eksploatacijos problemų - gamintojas tokių dalių nekeis ir pretenzijų dėl to nepriims! Jei Jums kaip vartotojui toks pakeitimas nebus priimtinas, dviratį bus galima grąžinti, tačiau jis turi būti nenaudotas.