Ecobike is one of the first e-bike manufacturers in Europe. This means company has a many years of experience in electric bikes manufacturing and it can offer an ideal price vs quality ratio. World-class components assembled carefully with love for bicycles in Poland. All these advantages gained trust across the entire European continent. Forget about all you haven't been able to achieve before. Choose a destination, and the technology will make sure you are exactly where you want. Meet the new RX500 model and see, how easy today is what seemed impossible yesterday. Ecobike RX500 is an MTB e-bike equipped with the most advanced solutions available on the market. The heart of the bike is the Ananda middrive, which develops a maximum power of 960W, and its torque reaches up to 130 Nm. Such power in two-wheelers so far has been only available for motorcycles. That is why you will overcome any hill with amazing ease. Places you have never reached by bike will become a new direction of your adventures, and even a simple ride will provide you with a lot of emotions. The energy used by the electric drive system comes from a 48V LG battery. You can choose two options: 13 Ah with 624 Wh, 14.5Ah or 17.5 Ah with 840 Wh. Interconnected intelligent engine and battery systems will ensure that you can enjoy your ride as long as possible. The battery has a SMART BMS system that constantly monitors its operation and records the charging circuits. The system is supported by a display with a color screen. It has been equipped with a dusk sensor that automatically adjusts the screen backlight to the conditions in which you are moving. Its friendly interface ensures intuitive navigation between individual functions and settings. Advanced technology requires an appropriate setting, but ergonomics and safety are the key. Frame concept makes the bike look great - the integrated battery is almost invisible, and the motor discreetly reveals its hidden potential. So that the good impression is not spoiled by the feeling of driving, we paid a lot of attention to the geometry. The optimal weight distribution was achieved by placing the motor at the right angle and placing the battery at the bottom of the structure. The RX500 is equipment for special adventures, so we used the SunTour XCR-AIR LOR travel 120 mm shock absorber and large wheels with wide Schwalbe Nobby Nic 29 x 2.6 tires for good traction in difficult conditions. A powerful middrive requires a solid shifting gear - the chain is shifted by a 10-speed SHIMANO DEORE derailleur. The Ecobike RX500 makes exploring difficult terrains easier than ever!
NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS:
Baterijos talpa ir apytikslis nuvažiuojamas atstumas (galima pasirinkti užsakymo metu). DĖMĖSIO: Abi nurodytos reikšmės yra maksimalus nuvažiuojamas atstumas. Minimalaus nuvažiuojamo atstumo NĖRA!, nes tai priklauso nuo daugelio faktorių. Daugiau informacijos rasite žemiau.
48V/13Ah: Maksimalus atstumas POWER režime - 60 km, Maksimalus atstumas ECO režime - 100 km.
48V/14.5AH(LG): Maksimalus atstumas POWER režime - 60 km, Maksimalus atstumas ECO režime - 135 km.
48V/17.5AH(LG): Maksimalus atstumas POWER režime - 90 km, Maksimalus atstumas ECO režime - 150 km.
VARIKLIS:
Įtampa: 48 V
Variklis įmontuotas Central (mid-drive)
Maksimalus motoro palaikomas greitis: 50 km/h (Apribota iki 25 km/h pagal EU standartą EN 15194)
Sukimo momentas: 130 Nm
Gamintojas: ANANDA
Galia: 250 W
Maksimali galia (gali reikėti pakeisti kai kurias dalis dalis (įsigyjama atskirai), keitimo paslaugos neteikiame): 780 W
AKUMULIATORIUS:
Įmontuotas rėme (paslėptas)
Saugikliai: 30A
Baterijos gyvavimo trukmė (apytikslė): 700 pakrovimų
Tipas: Li-ion
Įtampa: 48 V
Įkrovėjas: 100-240V/54.6V 3A D type
Elementų gamintojas: LG
Smart BMS (Battery Managment System) - išmani baterijos valdymo sistema
Bateriją galima krauti ir nuėmus bateriją nuo dviračio (patogu krauti namuose)
BATERIJOS KROVIMO LAIKAS: 7-8 val.
RĖMAS: Aliumininis, hidroforminiu būdu lenkti vamzdžiai
RĖMO DYDŽIAI: 19" / 21"
ŠAKĖ: RST OMEGA TNL Tapered, amortizuojanti
STABDŽIAI: Shimano BL-MT400 hidrauliniai diskiniai
GRANDINĖ: KMC e10
PRIEKINIS ŽVAIG. BLOKAS: 1-pavaros, 44T
GALINIS PAVARŲ PERMETĖJAS: Shimano DEORE 10-pavarų
GALINIS ŽVAIG. BLOKAS: Shimano DEORE CS-M4100-10 10-pavarų 11-42T
VAIRAS: Zoom MTB-AL-312BT, aliumininis, išnešimas 12mm, diametras iškyšos tvirtinimo vietoje (centre): 31.8mm, ilgis: 720mm
VAIRO IŠKYŠA: Promax MA-47, aliumininė, šakės išoriniam diametrui: 28,6mm, vairo diametrui: 31,8mm, išnešimas (ilgis): 90mm
ĮVORĖS: Priekinė: Shimano HB-TX505,36H CENTER LOCK / Galinė: Shimano FH-TX505-8 CENTER LOCK
PEDALAI: Aliumininiai
RATLANKIAI: 29", stiprinti
BALNELIS: VELO VL-3363
BALNELIO LAIKIKLIS: ZOOM SP-C255, Diametras: 27.2mm, ilgis 350mm
PAVARŲ PERJ. RANKENĖLĖS: Shimano DEORE 10-pavarų
STIPINAI: Nerūdijantis plienas
PADANGOS: 29 x 2.60 (65-622)
SVORIS: 26,5 kg
PAVARŲ SKAIČIUS: 10
VAIRO RANKENĖLĖS: Herrmans RIB single lock
Maksimali dviračio apkrova: 125 kg
Baterijos talpa - matuojama Wh (vatvalandės) arba Ah (ampervalandės) ir tiesiogiai įtakoja maksimalų nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija. Didesnė talpa - didesnis nuvažiuojamas atstumas
Nuvažiuojamas atstumas - Nurodo apytikslį atstumą kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su pilnai pakrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą.
Dviračio svoris - bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. Ecobike dviračiai pasižymi puikiui dviračio galios ir svorio santykiu.
Variklio galia - Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
Maksimali variklio galia - elektrinio variklio generuojama didžiausiusia galima galia, kuri gali būti pasiekta be greičio ribotuvo ir tam tikslui gali reikėti pakeisti kai kurias dalis, kad atitaikyti teisingus įtampos/srovės parametrus. Maksimalios variklio galios vartotojas negali paprastai pasirinkti neatlikus tam tikrų modifikacijų. Nuimant greičio ribotuvą, reikės registruoti transporto priemonę kaip elektrinį mopedą. Be to, tokiu atveju reikia vadovautis atitinkamomis KET taisyklėmis, kurios taikomos mopedams. Dėl nekvalifikuotai atliktų modifikacijų, el. dviračio sistema gali sugesti. Tokiu atveju, esant modifikacijoms - dėl patirtų nuostolių ar sužeidimų nei gamintojas, nei pardavėjas neatsako.
Baterijos tarnavimo laikas - nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus renkanėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.
Garantija - visi EcoBike dviračiai turi 2 metų gamyklinę garantiją rėmui ir dalims. Baterijai taikoma 1 metų garantija. Kitos garantinės sąlygos pateiktos mūsų internetinėje svetainėje. Esant klausimams dėl garantinio - prašome kreiptis į Bikko.
SVARBU (atnaujinta 2023-03-16): Nors Covid-19 grėsmės daugelyje pasaulio šalių stipriai sumenko, tačiau pandemijos sukeltos pasėkmės jaučiamos iki šiol. Vis auganti dviračių paklausa, komplektuojančių dalių ir žaliavų trūkumas, išsibalansavę gamyklų pajėgumai bei rinkos nestabilumas vis dar lemia problemas visose tiekimo grandinėse. Dėl šios priežasties dalis dviračio modelyje suplanuotų naudoti dalių gali būti pakeistos alternatyvomis, o dviratis pagamintas su jomis. Šios dalys gali skirtis išvaizda, modeliu, gamintoju ir/arba gali skirtis kai kurių dalių ilgiai bei diametrai (balnelio laikiklis/vairas/vairo/iškyša), tačiau pagal bendrą dviračio techninį lygį gamintojas naudos techniškai artimas alternatyvas. Pakeitimai gamybos proceso metu daromi vykstant suplanuotai gamybai, todėl gamintojai ne visada turi galimybių ir nėra įsipareigoję apie juos pranešti iš anksto. Dėl to ir mes galime ne visada laiku pakeisti aprašymą ir/ar nuotrauką. Jeigu gauto dviračio nuotrauka ir/ar aprašymas skiriasi nuo pateiktos informacijos internete ir dėl to nėra techninių suderinamumo ar eksploatacijos problemų - gamintojas tokių dalių nekeis ir pretenzijų dėl to nepriims! Jei Jums kaip vartotojui toks pakeitimas nebus priimtinas, dviratį bus galima grąžinti, tačiau jis turi būti nenaudotas.