Elektrinė sistema
Variklis:
Yamaha PW-TE: galia - 250 W, Sukimo momentas - 60 Nm
Dviračio kompiuteris:
Ekranas A, Yamaha LCD Ekranas
Nuotolinio valdymo pultelis:
Integruotas į ekraną
Akumuliatorius:
Yamaha DT500: Talpa - 500Wh, Įtampa - 36V, Montavimo tipas - Išorinis
Įkroviklis:
Yamaha 4A greito krovimo
Rėmas ir amortizatoriai
Šakė:
SR Suntour NEX E25 DS, 63mm, Į apačią platėjantis vairo kolonėlės rėmo vamzdis (Tapered)
Pavarų sistema
Galinis pavarų perjungėjas:
Tektro RD-T350, 8-speed
Pavarų perjungimo rankenėlės:
Tektro SL-M330R, 8-speed
Priekinis žvaigždžių blokas:
R Raymon, Aliumininis, 38T
Kasetė:
Tektro CS-M330, 11-42T
Pedalai:
R Raymon, Aliumininiai
Stabdžių sistema
Stabdžiai:
Tektro HD-T275, 2 stūmoklių, hidrauliniai diskiniai stabdžiai
Vairo sistema
Vairas:
R Raymon 31.8 mm, 700 mm, Kampas: 9 °, Išlenkimas: 15 mm
Vairo iškyša:
R Raymon 31.8, 80mm, Reguliuojama
Vairo rankenėlės:
R Raymon Ergo, Lock-on užveržimas
Vairo kolonėlė:
R Raymon ZS44/ZS56
Ratai
Ratlankiai:
Mach 1 MC40E, Kniedytos skylutės, tinka bekamerinei sistemai (tubeless ready)
Priekinė įvorė:
R Raymon DB600F, 6-skylių, 9x100 mm, QR ašis
Galinė įvorė:
R Raymon DB602R, 6-skylių, 9x135 mm, QR ašis
Priekinė padanga:
Continental Ride City, Reflex 28x1.75"
Galinė padanga:
Continental Ride City, Reflex 28x1.75"
Balnelis ir komponentai
Balnelio laikiklis:
R Raymon, 30.9mm, 350mm
Aksesuarai ir priedai
Skydeliai:
TAIP: Eurofender Tempo
Pastatymo kojelė:
Ursus MOOI, galinė KSA40, reguliuojama
Bagažinė:
TAIP: R Raymon Tour, Spring clamp
Priekinė lempa:
AXA Compactline 20, 20 lx, Stovėjimo šviesa
Galinė lempa:
AXA Blueline E, Stovėjimo šviesa
Svoris ir matmenys
Maksimali apkrova (dviratis+dviratininkas):
130 kg
Komforto siekis PWseries TE variklis daugiausia dėmesio skiria komfortui ir stabiliam važiavimui mieste, be vargo susidoroja su važiavimo sąlygomis, įskaitant stačias įkalnes ir važiavimą pučiant stipriam vėjui. Dėl Quad Sensor technologijos sistema automatiškai aptinka važiavimo sąlygas, pvz., važiavimą įkalnėje, ir užtikrina tinkamą pagalbinę galią bei sklandų pagreitį.
Automatinis palaikymo režimas visiškam važiavimo komfortuiAutomatinis palaikymo režimas, pritaikytas tik PWseries TE, užtikrina pažangią ir natūralią galios pagalbą su lengvumo pojūčiu, todėl važiavimas yra patogus ir malonus.
Baterijos talpa – matuojama Wh (vatvalandės) arba Ah (ampervalandės) ir tiesiogiai įtakoja maksimalų nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija. Didesnė talpa – didesnis nuvažiuojamas atstumas
Nuvažiuojamas atstumas – apytikslis atstumas kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su visiškai įkrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą. BOSCH sistemos apytikslė nuvažiuojamo atstumo skaičiuoklė (anglų k.): https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant .
Dviračio svoris – bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. CUBE dviračiai pasižymi puikiu dviračio galios ir svorio santykiu.
Variklio galia – Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
Baterijos tarnavimo laikas – nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus rankenėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.